אמנת השירות ותקנון ASPil

גולשים יקרים,
כמעבדה רשמית של Apple בישראל, אנו מחויבים לרמת השירות הגבוהה ביותר.
אנו מאמינים שלכם, כצרכנים שבוחרים לתקן את מכשירכם ב-ASPil, מגיע לקבל את חווית הגלישה, הקניה והשירות הטובה ביותר ולכן חרטנו על דגלנו את המחוייבות לחדשנות, איכותיות, חוויתיות, תחרותיות ומקצוענות.

מתוך ניסיוננו ניסחנו, אמנת שירות ותקנון המבטאים את התחייבותנו כלפיכם.

שביעות רצון מלאה

  1. אנו פועלים על מנת להבטיח את שביעות הרצון המלאה שלך מהתיקון.
  2. כדי שתישאר מרוצה, אנחנו ב-ASPil נעשה אנו נעשה את מירב המאמצים שכל פניה שלך לשירות הלקוחות תטופל תוך זמן קצר.
  3. כולנו, בצוות השירות של ASPil , נמצאים כאן בשבילך ונלווה אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת.
  4. לשם כך אנו מפעילים מוקד מקצועי על מנת לקבל את פניותך ולטפל בהן בהקדם.

שמירה על המידע האישי היקר לך

  1. מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה, למדיניות הפרטיות שלנו.
  2. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן.

פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני

  1. בהתאם להוראות החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, תשע"ב-2012 (להלן: "החוק לטיפול סביבתי"), משתמש זכאי לפינוי ללא תמורה של פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני (להלן: "המוצר הישן") הדומה (בסיווג, כמות ומשקל) למוצר אותו רכש באתר.
  2. המשתמש רשאי למסור את המוצר הישן למוביל שיספק לביתו את המוצר שרכש, במעמד האספקה.
  3. לא תתקבל או תפונה "פסולת ציוד וסוללות מזיקה", כמשמעותה בחוק לטיפול סביבתי.
  4. בהתאם להוראות נוהל המשרד להגנת הסביבה מיום 24.7.2017, המוצר הישן חייב להיות מנותק טרם פינויו מכל חיבור לתשתיות או לחפצים כלשהם והוא יפונה כשהוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את מפתן הדירה ו/או הבניין, ללא צורך בפירוק / ניתוק חלקים ממנו.
  5. במקרה של "פינוי חריג", כהגדרתו בנוהל המשרד להגנת הסביבה מיום 24.7.2017, ובאישור המשתמש מראש, ניתן יהיה לגבות תשלום בגין הפינוי. כך, למשל, כאשר יש צורך בפירוק חלק מהמוצר הישן לצורך הפינוי (לדוגמה, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו), כאשר המוצר הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת המוצר הישן (במקרה בו המשתמש מביא בעצמו את המוצר הישן לכניסת הבניין, לא ייגבה תשלום בגין הפינוי).
  6. במקרה של מוצר שנאסף עצמאית ממחסני החברה, זכאי המשתמש, בהתאם לחוק לטיפול סביבתי, למסור, ללא תשלום, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה (בסיווג, כמות ומשקל) למוצר שרכש באתר.

במקרה של מחלוקת משפטית בין הצדדים , בהתאם לתנאי הסכם זה , יהיו בתי המשפט בעיר תל אביב, בתי המשפט היחידים אשר מוסמכים לדון במחלוקות בין הצדדים.

במידה ואינך מקבל תנאי זה, הנך מתבקש שלא להכניס קריאות באתר.

אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה, בקשה או בעיה.

עודכן לאחרונה בתאריך 01 אפריל, 2025